Italian One (a) day I'm gonna to Malta to a big hotel.In the morning, I go down to eat a breakfast.I tell the waitress that I wanna two pieces of toast.She brings me only one piece.I tell her: "I wanna two piece."She said: 襯衫"Go to the toilet !!"I said: "You don't understand!!I wanna two pieces on my plate."She said: "You'd better not piss on the plate !!You son of a bitch !!"I don't even know the lady and she called me the son of the 烤肉beach??!!Later, I go to eat at a bigger restaurant.The waiter brings me a spoon and a knife but no fork.I tell her: "I wanna the fork."She tells me : "Everyone wanna the fuck !!"I tell her: "You don't undertsand!! I wanna 網路行銷the fork on the table."She said : "You'd better not fuck on the table!! You son a bitch !!"So I go back to my room in the hotel, and there is no sheets on the bed.I called the manager and tell him: "I wanna the sheet."He 東森房屋tells me: "To go to the toilet !!"I said: "You don't understand!! I wanna the sheet on my bed !!"He said: "You'd better not shit on the bed!! You son a bitch !!"I go to the check out and the man at the desk said: "Peace 住商房屋on you!!"I said: "Piss on you, too!! You're the son of beach!!" I'm going back to Italy!去馬爾他的義大利男人有一天我在馬爾他的一家大飯店。早上我下樓去吃早餐。我告訴服務生,我要兩片吐司。她卻只給我一片。我說:「我要兩片!烤肉食材」她卻說:「去廁所吧!」我說:「妳不懂!我要的是兩片在盤子裡!」她卻回我:「你最好不要小便在盤子裡!真是狗娘養的!」我實在太不了解這小姐了,而她居然還稱讚我海灘之子似的!(因為義大利人說的英文:【兩片】跟【小便】,聽起來實在太像婚禮顧問了!)(而他們聽到的:【狗娘養的】跟【海灘之子】,音很接近!)之後,我去更大的餐廳吃飯。服務生給了我湯匙、刀子,卻沒有叉子!我告訴她:「我要叉子!」她卻回我:「每個人都想要法客!」我告訴她:「妳不懂!我要的是叉子在桌上啦!」她卻燒烤說:「你最好不要法客在桌上!真是狗娘養的!」(因為義大利人說的英文:【叉子】跟【法客】,聽起來實在太像了!)於是我回去飯店的房間,卻發現我的床上沒有床單!我把經理叫來,然後告訴他:「我要床單!」他卻說:「去廁所吧!」我說:「你不保濕面膜懂!我要的是床單在床上!」他卻回我:「你最好不要大便在床上!真是狗娘養的!」(因為義大利人說的英文:【大便】跟【床單】,聽起來實在太像了!)我要去退房,而櫃檯的人說:「祝你平安!」我說:「也尿你個頭啦!好一個海灘之子!」碼的!我酒店工作要回義大利!
arrow
arrow
    全站熱搜

    xj93xjejel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()